cursor


axouxeres

axóuxeres... crótalos...cascabeis...

7 de feb. de 2014

A BELA ADORMECIDA

Nesta ocasión,asistiremos a un espectáculo diferente dentro do programa educativo SON FUTURO da ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALIZA,será un Ballet,en concreto o da BELA ADORMECIDA de TCHAIKOVSKY inspirado no conto de PERRAULT.
Déixovos algún video para ir entrando no tema.
Seguro que casi tod@s lembrades este primeiro...


Versións do conto La Bella Durmiente del Bosque: 

Charles Perrault:     http://es.wikisource.org/wiki/La_bella_durmiente_(Perrault


Hermanos Grimm :  http://es.wikisource.org/wiki/La_bella_durmiente_(Grimm)    


7 comentarios:

  1. Hola aurora e amigos gustame moito o vídeo da vela adormecida meu irman tamen o viu un poco despois cansouse.saudos

    ResponderEliminar
  2. Hola aurora e amigos gustoume moito o vídeo sobre a bela adormecida a meú irma tamen pero mirou un poco e despois foise como fai siempre,aburrese.ji,ji,ji

    ResponderEliminar
  3. Apetéceme moito ir a vela o mércores

    ResponderEliminar
  4. Eu e o meu irman, Marcos, o vimos gustoinos moito e dixo meu irman que é moi largo pero que lle da igual. Eu tamen teño ganas de ir o mércores a vela.

    ResponderEliminar
  5. Hola Aurora e moi interesante paraasi poder saber de que vai a tratar a nosa excursión.
    Ata o próximo venres

    ResponderEliminar
  6. Hola Aurora a min tamen me gustaron moito os dous. Estou deseando ir a excursión de maña!!!!

    ResponderEliminar
  7. Recordo cando éramos pequenos e nos ensinabas as os instrumentos nas cartolinas das fadas!

    ResponderEliminar

¿que che parece?